Известие

Collapse
No announcement yet.

Новата ми 166 3.0 V6 24V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Новата ми 166 3.0 V6 24V

    Здравейте колеги,

    След около 2 години прекарани без Алфа не се сдържах и се сдобих с любимия си модел от всички, които бях карал. Само че този път спазих принципа "като е гарга, да е рошава" и скочих на 3.0 шестака. Не ми стигнаха силиците за 3.2 засега.

    С голямо вълнение ви представям дошлата вчера германка.
    Колата е с регистрация от Март 2003 година, с ръчна скоростна кутия и ниво Distinctive. Допълнително са и слагани лети джанти 19", фолио на стъклата, теглич.








    Колата не е в движение заради проблем с корозирали и протекли спирачни тръби. Въпреки това по самото купе не намирам ръжда засега.

    Желанието ми е да я възстановя и да я ползвам за удоволствие през уикендите, като нямам намерение да поставям газова уредба или други побългарявания. Правил съм го на предишните ми коли, но сега имам друг основен автомобил и ще си го спестя.

    Много ще се радвам бавно и славно с помощ и съвети от съфорумци да я направя още по-добра отколкото я получих.

    ---------- Post added at 20:28 ---------- Previous post was at 20:24 ----------

    Не успявам да приложа снимките директно в поста си, така ще прилагам няколко линка

    https://drive.google.com/open?id=1qJ...-YELvOOEhKfigj
    https://drive.google.com/open?id=1y8...26kX4dOy06GmNe
    https://drive.google.com/open?id=16k...nAYEdoiaOmB3fp
    https://drive.google.com/open?id=1-Q...g433TGz0KWDWmb
    https://drive.google.com/open?id=1-7...U55PWbwSN1JG7k
    https://drive.google.com/open?id=1oF...69dZ9m9tLQSYW8
    https://drive.google.com/open?id=1st...tf8d46xtfc4T8M
    https://drive.google.com/open?id=1Tk...z64uogyum3R8Ht
    Last edited by Vesko84; d.m.y г., 23:36.
    2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
    ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
    sigpic

  • #2
    Честито Веско!
    Само хубави емоции да ти носи и успех със стягането.
    Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
    ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
    ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

    Comment


    • #3
      Много хубава бе,колега!И да я пазиш с тези ниски гуми!Честито!

      Comment


      • #4
        Браво, браво, направо без пари Честита, много безаварийни километри
        Nissan Xtrail T30 2003, 2.5 - 165hp

        Ex - Alfa Romeo 164 2.0 T.S. '91

        Comment


        • #5
          Честито и да си сложиш номера на правилното място
          Alfa Romeo 166 3.2TI

          Comment


          • #6
            Благодаря колеги

            Ще пробвм как стои номера отстрани и ако е готино ще го направя.

            Но за да стигна до номер трябва да го заслужа първо.
            Вчера с помощ на брат ми свалихме старите корозирали спирачни тръби. Отзад при резервоара протекли на един завой. На други места си личеше, че са тръгнали. Само на предно ляво колело беше без забележка. Днес - утре ще ги оставя да ми направят нови по поръчка.
            Също така замерихме, че акумулаторът не се зарежда. Напрежението на клемите отзад беше 10V и ще ползвам момента да занеса и алтернатора на диагностика. Свалих го, но за да излезе май трябва да се разглоби поне биелетката ако не целия носач от дясно.

            За да стигнем до спирачните тръби трябваше да свалим гърнето, а болтовете бяха заварени от ръждата. Затова го сразахме след средното гърне. Сега ще се опитам да намеря средно гърне на старо от кола внесена от Италия, в противен случай ще трябва да отделя 200 за новичко.
            2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
            ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
            sigpic

            Comment


            • #7
              Правилното място на номера на 166 си е в средата. Встрани стои доста нелепо и не приляга добре на бронята.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                За свалянето на алтернатора само откачането на биалетата е достатъчно за свалянето му.На 166-ца преди фейса номера встрани нещо на мен не ме кефи,но всеки си има мнение.
                Иначе честито и много радост ще ти носи арезето,сигурен съм.
                166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Trenkata Покажи съобщение
                  За свалянето на алтернатора само откачането на биалетата е достатъчно за свалянето му.На 166-ца преди фейса номера встрани нещо на мен не ме кефи,но всеки си има мнение.
                  Иначе честито и много радост ще ти носи арезето,сигурен съм.
                  И аз съм за,номера да си е в средата.Но колегата да си го слага където той си избере,негова си е.

                  Comment


                  • #10
                    Здрасти, така и направихме, откачихме биелетата и ще го карам за рециклиране. Колкото до номера, и аз мисля че трябва да отиде там, където си е поставен от производителя. За джантите също се чудя, дали бих я търкалял с тях. Изглеждат мега яко, но сиугрно ще друсат доста. 235/35/19 .... Дано успея да я сглобя с брат ми скоро, за да разбера. Вече взех новите спирачни тръби и спирачна течност и следващата събота ще почвам втори рунд.
                    2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                    ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Колата е направена да и се монтира по средата италиански номер, който е съвсем различен формат.
                      Неиталиански такъв, стои нелепо, и стърчи, монтиран по средата.

                      Ей така се монтира номер.
                      Поздрави от Словения.
                      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                      Comment


                      • #12
                        Днес си взех рециклирания алтернатор.

                        Прилагам снимка на разглобения алтернатор и две видеа на колата отдолу и на свалените ръждиви спирачни тръби.

                        https://drive.google.com/open?id=1D7...EsBYXqz88HhILv

                        https://drive.google.com/open?id=1d8...yEkLJF3_9wYhBW

                        https://youtu.be/go-ZXDhRo1A?list=WL
                        https://youtu.be/r4iPoaHVLHk?list=WL

                        Планирам след като пусна колата в дживение да обработя местата, на които е наранена нанесената допълнителна защита против корозия с преобразувател и ново антикорозионно покритие.

                        Както се вижда от видеото следващите неща за подмяна са гърнетата, но ми се иска да намеря запазени от някоя италианка (каквито бяха на предишната ми 166) вместо да купувам всичко чисто ново. Ако някой се сеща къде има такива да сподели
                        2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                        ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Имам задно от дизел Ако става при теб мога да ти го пратя подарък
                          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                          Comment


                          • #14
                            Само не помня дали не отрязох задния фланец че си правих по голяма генерация
                            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                            Comment


                            • #15
                              Благодаря колега, със сигурност дори да са съвместими има доста разлики и предпочитам оригиналната с два накрайника отзад или тунинк. Намерих вече подходяща но съм трогнат от предложението

                              Днес поставихме новите спирачни тръби на колата и я посглобихме, като утре ще я обезвъздушаваме. Поставихме и рециклирания алтернатор, но обтяжната ролка е блокирала и ще трябва да я набавя и нея.
                              2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                              ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X